מעיינות במרכז. מלחמת מים: 10 המעיינות האהובים בישראל

עין חוה הוא אחד המעיינות המיוחדים והמפתיעים בארצנו הליכה של 20 דקות מהרכב תוביל אתכם ישירות אל המעיין
המים הנובעים במעיינות עין מעריף ועין עבדת, יוצרים קבוצה של בריכות ארוכות ועמוקות, בהן אפשר לשכשך את הרגליים בוחרים במזלג השמאלי ונוסעים בו כ-300 מטר עד שמגיעים לשער ירוק שלידו מחנים את הרכב

כדי להימנע מעומס של מטיילים, מומלץ להגיע למעיינות המוזכרים כאן באמצע השבוע ולא בשבתות או בחגים.

מעיינות סודיים בישראל
כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז עין חרמון או לנסוע על כביש 98 לכיוון נמרוד ופונים שמאלה לכביש 9898 ומשם לכביש גישה לישוב נמרוד, נסיעה של 600 מטרים ותראו בצד ימינכם רחבת עפר שם מחנים את הרכב ויורדים בזהירות הישר אל המעיין
מלחמת מים: 10 המעיינות האהובים בישראל
נוסעים כשלושה ק"מ עד שמגיעים לשביל מסומן שחור שבו פונים שמאלה
נחלים במרכז
ממקום החנייה צריך להמשיך כ-300 מטר ברגל עד לבריכה
תענוג להיכנס אל מי הבריכה, לשחות לאורכה ולרוחבה, ולהתרענן מזרזיפי המים המטפטפים מהצמחייה שעל קיר המפל מכאן אפשר לקפוץ גם לעין עלמין הקרוב — ל אם תרצו להמשיך את טיול המעיינות תוכלו לעלות לכיוון צפון רמת הגולן ולהנות מ 2 מעיינות נוספים: עין מוקש שנמצא באיזור עין זיוון הוא מעיין המוקף כולו בשדות מוקשים ולכן קיבל את שמו עין מוקש
אתם מוזמנים להכנס ישר אל תוך המפל, שמכונה גם עין איוב, וליהנות מהתחושה הנהדרת של זרם מים טבעי וקריר צונח לכם על הגב, או לשבת על אחד מהסלעים שלצידו, לשכשך רגליים, וליהנות מרעש המים עם כוס קפה ביד עין יבקע — עין יבקע מוכר גם בשם מעיין הסוסים והוא אחד מבין שלושת המעיינות שמזינים את נחל ציפורי הארוך

אנא כבדו את הטבע והסביבה ואת אלו שטיפחו והשקיעו עבודה ואהבה במעיין ושמרו על ניקיון המקום.

מעיינות בשומרון ובבנימין
משם בנסיעה קצרה לכיוון אבני איתן, תוכלו להגיע לעין נוב שהוא חלק מנחל אל על סביב 10 דקות הליכה מהאוטו
מסלולים להתאהב בארץ מחדש, מסלולי טיול, מעיינות, פריחה, מפות טיול
הגישה היא רגלית מהעיקול הגדול של כביש חלמיש-ביתילו, אך אין להשאיר רכב חונה באזור זה ללא שמירה
מעיינות בצפון: 10 המלצות מרעננות לקיץ הלוהט!
עין אביאל לאורך נחל תנינים, על יד המושב אביאל, בתוך מערת קני סוף, מסתתר אחד המעיינות היפים ביותר בישראל